۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۴۹

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

کار میدانی راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان است

کار میدانی راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان است

سمنان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه رویکرد دشمنان جنگ ترکیبی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است، گفت: کار میدانی راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در اجلاسیه و انتخابات مجمع بسیجیان استان سمنان همزمان با ظهر پنجشنبه و در سالن همایش‌های باغ موزه دفاع مقدس سمنان، با بیان اینکه دشمن در جنگ اقتصادی به نتیجه‌ای که در نظر داشت نرسیده است، ابراز کرد: رویکرد جنگ ترکیبی نشانه این شکست است.

وی با اشاره به اینکه باید با همه ظرفیت‌ها وارد شویم و آسیب‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را با کار میدانی به فضل الهی با موفقیت‌های بزرگ به سرانجام رسانیم، افزود: باید با روحیه جهادی کار میدانی را صورت داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه روحیه انقلابی، تفکر بسیجی و عمل انقلابی سه راهبرد اصلی در تحقق اهداف انقلاب است، گفت: هدف از انقلاب اسلامی این است که ملت ایران را به جایگاهی برسانیم که الگو بشریت باشد و مسلماً این راه دشوار و طولانی است و هنر این است که توطئه دشمن را بشناسیم و در این راه برنامه داشته باشیم.

حسینی دیباجی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان دیده‌بان دشمن را می‌بیند و طراحی لازم را در پیش برد اهداف انقلاب دارد و روحیه انقلابی، تفکر بسیجی و عمل انقلابی سه راهبرد اصلی در تحقق اهداف انقلاب است، افزود: بصیرت، انقلابی‌گری، ولایتمدار بودن و تکلیف گرایی معطوف به نتیجه از جمله شاخصه‌های انتخاب یک مسئول است و مدیریت جهادی یعنی کم توقع و پر تلاش، نوآوری و بن بست شکن بودن است و اعتقاد حقیقی و باور به توانایی‌های خود است.

کد خبر 5432622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha